onsdag 18. mai 2011

Deli de luca oppdagelse....

Oi oi oi, gjorde nettopp en oppdagelse, ikkje brrrraa.. Hadde lyst til på noe annet til lunsj enn bolle,brød eller rundstykke. Hadde nettopp vært på kafè Edvards og tatt en kaffe. Kaffen var så liten at jeg tenkte jeg skulle ta med en ny kaffe på vei hjem fra deli de luca. Tenkte jeg skulle se om woka nudler m/biff kunne smake. Kjøpte med litt og tok med hjem. Det var jo selvfølgelig godt!
Redd for at det fort kan bli litt nudler og kaffe i parken fremover ja! Ikke sundt akkurat, men en gang i mellom må man kunne skeie ut:p
Nå venter jeg snart min kjære hjem. får besøk av en venninne i kveld. Da skal vi kose oss med kylling, salat og ris:)

Akupuntøren turte forresten ikke si noe om hvor moden jeg var. Var jo mer moden enn sist, men det skulle jo også bare mangle. Satte ikke opp noe ny time. Avtalte heller at jeg sku ringe på mandag om det ikke hadde skjedd noe til da! Meeen krysser seff fingra for at lillegull har kommet da!

Ønsker deg og dine en fin onsdag kveld:)

5 kommentarer:

  1. det er lov å unne seg litt ekstra ;)

    SvarSlett
  2. Så sant det ikke blir for mye av det gode;) Vil gjerne ha hjelp med både signatur, og sånn bilde av meg selv når jeg legger igjen kommentarer til andre:)Må også lære meg hvordan jeg kan få navnet mitt på bildene som jeg legger ut. Er ikke gira på å legge ut bilder av lillegutt hvis det skal være enkelt for andre å kopiere de.. Fint om du ønsker å hjelpe meg:)

    SvarSlett
  3. å så jeg at du også hadde en blogg, så da kan jeg lese litt der :) Jeg aner ikke når han kommer, merker ingenting enda, men det kan jo skje så fort at jeg vet rett og slett ikke. Håper han ikke kommer før fredag sånn at jeg rekker eksamen, men om han gjør det er det ikke så farlig allikvel!

    Jeg skal på Grünerløkka helsestasjon så da sees vi nok ikke der. Men kanskje vi kan ta en trilletur når babisene er her fordet :)

    Hvor går du til akupunktur forresten? Jeg gikk på Balderklinikken i høst, var strålende fornøyd!

    SvarSlett
  4. Hei igjen:)
    Jeg er ikke helt inn i bloggverden, så vet ikke helt åssen jeg etterlater meg spor når jeg kommenterer på andre blogger, men du fant meg, så det er jo bra:-)

    Det er nettopp det som er så rart. Man merker jo ikke på kroppen tegn på at noe er i gang nettopp rett før det skjer! Så vi får bare smøre oss med tålmodighet! Jeg har jo termin i dag, men alt er som det pleier å være i denne kroppen;)

    Jeg trodde Grünerløkka og Sinsen var samme helsestasjon, men kan være jeg tar feil:p (Den ligger på andre siden av shell ved rundkjøringa, om det sier deg noe?) Hehe:) Uansett blir jeg gjerne med på trilletur:)

    Jeg går på Aschehoug helseklinikk. Litt vanskelig å uttale meg om det er bra eller ikke, siden det er modningsakupunktur jeg tar. Det vil vel kanskje vise seg under fødselen. Sies jo at man skal få en kortere og bedre fødsel ved å ha tatt akupunktur på forhånd, men jeg har ikke noe å sammenlikne med. Så vi får bare krysse fingra på at alt går bra uansett:)

    Masse lykke til i dagene som kommer! Følger spent med på hva som skjer, så for vi se om du rekker eksamen eller ei;)

    SvarSlett