onsdag 18. mai 2011

Magen kan være litt i veien:p

Nettopp kommet ut av dusjen. Tatt på meg rene klær og sitter og intar lunsj. Lunsjen består av 2 skiver med makrell i tomat med majones og agurk på. Meeen fra magen og til bordeter det plutselig en 10 cm glipe. Jeg kan ikke sette meg inntil bordet da magen er i veien. Det vil si at fra jeg løfter opp brødskiva til den er i munnen går det noen sekunder. På de få sekundene rekker jeg som regel og grise på meg. Det har skjedd ofte i det siste må jeg si:p Prøvde å tørke av det værste, men kjenner jeg ikke orker å bytte klær for så lite.. Er vel sånn det skal bli å bli mamma og tenker jeg. Må tåle å bli litt skitten;)

39 + 2 uker i dag. Skal på modningsakupunktur i dag, igjen!!! Herremin som ukene flyr. Syns jeg er der hele tiden jeg, men så er det bare 1 gang i uka! Spent på hva akupunktøren sier om modningspulsen min. Da jeg var der sist sa hun den var veldig svak. Men i det siste syns jeg har begynt å kjenne en del endringer i kroppen. Fra søndag har jeg sovet veldig mye bedre! Faktisk rundt 7 t per natt!! Våkner utvilt og myyyyyye mindre kvalm. I går da vi kom hjem fra 17.mai selskap fikk jeg plutselig uant energi. Vet ikke hva som løftet meg, men fikk ryddet hele kjøkkenet, tatt litt opprydning på soverommet. Vasket litt på stua og fikk unna litt rot i noen skuffer. I dag har formen vært strålende. sto opp kl 07.30!! Det begynner å bli uker siden sist!! Det som jeg har registert kroppslig så langt i dag er at jeg lekker noe helt sykt med råmelk. Endte med å ta på meg ammeinnlegg:p Er ikke sikkert jeg trenger det, men just in case;)

En ting jeg forresten har fått dilla på er å fryse ned saft. Ikke så den bli helt frossen, men sånn at den blir sånn slushaktig. Kjempe godt! tror jeg må gå til innkjøp av sånn saftis holdere, så jeg kan lage min egen saftis. Husker vi hadde det når jeg var liten. Kjenner jeg savnet det litt nå. Mye billigere og lage is på den måten også:)
Nå begynner jeg plutselig å få dårlig tid!! Skal hente babypakke på Rimi og så må jeg veksle så jeg får småpenger til parkering!

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. haha,siden du griser litt,så er jo makrell i tomat og majones det perfekte valg når det gjelder pålegg!!!Thihi.... søta....

    Klem Anette H

    SvarSlett
  2. hehe, kjenner meg så sykt igjen med grising altså!

    SvarSlett