tirsdag 17. mai 2011

Gratulerer med dagen!


Da var det Norges nasjonaldag! Dagen i dag blir feiret hjemme i stua. Jeg er høygravid og har 1 uke igjen til termin. Kroppen er tung, og det verker i ryggen og beina. Min kjære ligger ennå og sover. Han vet han må utnytte det i dag, da dette blir siste 17.mai han kan slappe av på morgenen!! ;):):)
Vanligvis pleier vi å stå opp kl 07.00 på 17.mai, ta på oss finstasen og se på barnetog, besøke venner og familie, samt spise masse is og pølser. Men selv om jeg i år er høygravid så skal vi gjøre det beste ut av dagen! Jeg satte på NRK kl 07.30. Der blir vist hvordan 17.mai feires forskjellige steder i Norge, og det gir jo litt 17.mai feeling å høre på 17.maisanger, se korps spille og se det norske folk i bunad og ellers sin fineste stas:)

Legger med et bilde fra 17.mai feiringen i fjord:

Til lunsj skal vi lage rømmegrøt. Nam!! Litt lei meg for at jeg ikke kan spise spekemat, men det tar jeg så definitivt igjen til sommeren! Elsk!
Litt senere på formiddagen i dag går turen ned til min søster og hennes samboer. Hit kommer også yngste søstra mi, mamma og pappa samt min søsters svigerfamilie. Gleder oss til deilig mat og kaffe og kaker:)

Ønsker alle en suuuper 17.mai feiring! Ha en fin dag=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar